Handelsbetingelser

Depot Esbjerg handler med erhverv og private.

Sådan bestiller du:
 Du kan bestille varer på denne hjemmeside ved enten at bruge vores ”beregner” eller bestille direkte via ”sortiment”. Når du har indtastet og godkendt din ordre, modtager du en e-mail med en kvittering, der indeholder oplysninger om din bestilling samt kontaktoplysninger på det Depot Esbjerg, som leverer varerne til dig.

Du vil automatisk blive kontaktet af dit Depot Esbjerg på først kommende hverdag for at aftale nærmere om leverancen og sikre optimal service til dig.

Vores handels- og leveringsbetingelser:

  • Du handler med Depot Esbjerg.

  • Du kan omkostningsfrit ændre din ordre 1 hverdag før levering ved Depot Esbjerg.

  • Du kan omkostningsfrit afbestille din bestilling indtil 3 hverdage før leveringen.

  • Leje af udstyr (f.eks. barer, anlæg, kulsyreflasker m.v.) kan kun ske ved samtidig køb af fadøl.

  • Du har fuld returret under forudsætning af, at varerne er uåbnede og ubeskadigede, fustager har ubrudt støvlåg, og alt originalemballage er vedlagt.
  • Depot Esbjerg garantere altid min. 2 mdr. holdbarhed på alle produkter, varer med mindre end 2 mdr. tages ikke retur til videre salg.

  • Du er ansvarlig for lejet udstyr i lejeperioden. Du er forpligtet til at forsikre det lejede udstyr, herunder mod indbrud, tyveri, brand, vandskade samt ud strømmende væsker.

  • Depot Esbjerg er ikke ansvarlig for skader på bygninger eller inventar som følge af din brug eller ud strømmende væske fra det lejede udstyr.

Ved levering af udstyr får du en grundig instruktion i brugen af udstyret.

Du handler med

Depot Esbjerg A/S

Malervej 4
6710 Esbjerg V

Tlf. 75-158510
CVR. 30177126

Særligt vedr. priser og betaling:

  • Alle priser er inkl. moms, men ekskl. pant.

  • Alle priser opgivet er netto kontant.

  • Du kan betale kontant eller mobailpay. Andre betalingsmetoder eller typer af pengeoverførsler skal aftales med Depot Esbjerg.

  • Ved kontant betaling sker dette ved afhentning af returvarer/udstyr (opgørelse sker på stedet og betaling sker til vores chauffør). Som kontant betaling modtages kun kontanter (dvs. ikke checks).

  • Uanset ovenstående forbeholder vi os dog ret til at forlange hele leverancen betalt kontant ved leveringen.

  • Offentlige institutioner samt virksomheder kan få tilsendt en EAN faktura.

  • Vi tager forbehold for trykfejl og prisændringer.

  • I tilfælde af prisændringer efter din bestilling, vil prisen på bestillingsdagen være gældende

  • Ved forgæves kørsel ved aflevering eller ved tilbagetagning af hele ordren opkræves et gebyr på kr. 250,-

  • Ved levering til ikke-brofaste øer betaler du færgeudgiften eller efter aftale.

  • Der betales fuld pris for alle fustager med brudt forsegling (uanset restindhold).

  • Manglende emballage (tomme fustager, kasser og flasker) skal betales kontant ved afhentning.

  • Bortkommet/defekt/beskadiget udstyr skal betales kontant ved afhentning.

Særligt vedr. levering/returtagning:

  • Levering kan tidligst ske 2 hverdage efter indgåelse af telefonisk aftale med dit Depot Esbjerg.
  • Levering og returtagning kan ske på alle hverdage indenfor almindelig arbejdstid samt lørdage og søn-/helligdage efter aftale, hertil kommer der et gebyr på weekend kørsel på 500,00 kr. incl. moms.
  • 
Ved levering i etageejendomme uden elevator eller lign. svært tilgængelige steder, er det en betingelse for levering, at du stiller hjælp til rådighed på stedet. Der leveres ikke af trapper o.lign. uden hjælp.

  • Depot Esbjerg er ikke ansvarlig for evt. småskader opstået på gulve, karme eller lign. i forbindelse med levering/returtagning.

  • Ved leje af udstyr skal du selv sørge for, at der er 220V strøm (med jord) tilgængeligt.
  • Vi gør opmærksom på at vi ikke levere uden for Esbjerg, Varde kommune uden forudgående aftale. 

Reklamationer:

  • Eventuelle reklamationer skal straks meddeles telefonisk til det Depot Esbjerg på tlf. 75 15 85 10  
  • Reklamationer, der først fremsættes ved returtagning/aflevering af varer og udstyr anerkendes ikke.

Driftsproblemer:

  • Ved eventuelle driftsproblemer på lejet udstyr skal du straks telefonisk kontakte det Depot Esbjerg, som har leveret udstyret, for teknisk vejledning.

  • Der ydes ingen godtgørelse for øl, der går til spilde, fx. som følge af lækage eller overskumning.

  • Der ydes ingen erstatning for afbrydelse af et arrangement som følge af driftsproblemer eller for øvrige følgevirkninger af defekt udstyr eller produkter.

  • Såfremt en tilkaldt tekniker konstaterer en fejl, som skyldes fejlbetjening opkræves kr. 450,- for forgæves kørsel.